Panaszkezelési tájékoztató

Társaságunkkal, és szerződött (független biztosításközvetítő) partnereinkkel kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségek egyikén nyújthatja be:

Személyesen szóban vagy írásban, az az alábbi elérhetőségek egyikén

Nelson Biztosítási Alkusz Zrt 8000 Székesfehérvár, Vörösmarty tér 1

Nelson Biztosítási Alkusz Zrt 8200 Veszprém, Szeglethy utca 4

Írásban postai úton a Nelson Biztosítási Alkusz Zrt székhelyére vagy fióktelepére címzett levélben

Írásban Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre küldött elektronikus levélben

Faxon a +36 88 567 711 telefonszámra küldött faxüzenetben

Telefonon a +36 88 401 061 telefonszámon

Hétfőtől – Csütörtökig 8:00 – 16:30 közötti időpontokban

Pénteken: 8:00 – 14: 15 közötti időpontokban

Csütörtöki napokon 16:30 – 20: 00 közötti időpontokban a +36 1 633 3659  telefonon várjuk bejelentéseit.

Panaszát formanyomtatványon is eljuttathatja hozzánk.

Nyomtatható panaszürlapunkat INNEN töltheti le.

Kitölthető panaszűrlapunkat INNEN töltheti le.

A panaszok kivizsgálása

Amennyiben Ön úgy dönt, hogy panasszal kíván élni minél pontosabban, jelölje meg azokat a tényeket, melyre panaszát alapozza. Lehetőség szerint bejelentéséhez mellékleje azokat a dokumentumokat, iratokat, egyéb információkat melyekre álláspontját alapozza. Kérjük, pontosan jelölje meg azt is, milyen jogorvoslati igényt támaszt társaságunkkal szemben.

Panaszának bejelentését követően a Nelson Biztosítási Alkusz Zrt panaszának kivizsgálást haladéktalanul megkezdi.  A kivizsgálás eredményéről Önt a mindenkor hatályos jogszabályok alapján írásban tájékoztatjuk. Tájékoztatónk tartalmazni fogja megtett intézkedéseinket és a panaszával kapcsolatos részletesen indokolt álláspontunkat. Írásos válaszadási kötelezettségünk nem áll fenn, amennyiben Ön panaszát személyesen tette, meg és az abban foglaltaknak Társasunk nyomban eleget tett.

Tájékoztatjuk, hogy panaszainak kivizsgálási a határideje a beérkezéstől számított 30 nap.

A Nelson Biztosítási Alkusz Zrt panaszkezelési szabályzatát ITT tekintheti meg.

Jogorvoslati lehetőség

Panaszának elutasítása esetén Önt írásban tájékoztatjuk arról – a panasz jellegétől függően – mely hatóság vagy békéltető testület eljárást kezdeményezheti. Tájékoztatásuk tartalmazza az illetékes hatóság vagy békéltető testület elérhetőségeit is.

Felügyeleti szervünk:

Magyar Nemzeti Bank

Cím:                                    1013 Budapest Krisztina Krt. 39

Postacím:                           1535 Budapest 114 Pf.: 777

Telefon:                               +36 1 489 91 00

Fax:                                    +36 1 489 91 02

e-mail:                                 Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

web:                                    felugyelet.mnb.hu

 

Ügyfelünk általunk közvetített szerződéseivel kapcsolatos bármely panaszát Társaságunknál is bejelentheti. Ebben az esetben mi továbbítjuk azt az illetékes biztosító felé. Lehetőség van ugyanakkor panaszának közvetlenül az adott pénzintézet felé történő benyújtására is. A biztosító társaságok elérhetőségeit megtalálja ITT.